REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO WWW.DAMSLOWO.PL

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną oraz możliwości złożenia Zamówienia na Usługi płatne, za pośrednictwem serwisu internetowego www.damslowo.pl (zwanego dalej Serwisem Internetowym), przez Monikę Knychalską – Zbierańską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DAM SŁOWO Centrum Słuchu i Mowy Monika Knychalska-Zbierańska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Starowiejska 26 lok. 15, 97 – 500 Radomsko, NIP 7722224072, REGON 383778903, zwana dalej Usługodawcą.
  2. Kontakt z Usługodawcą może odbywać się za pośrednictwem:
    1. poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Starowiejska 26 lok. 15, 97 – 500 Radomsko;
    2. telefonu + 48 667 972 807;
    3. poczty elektronicznej, pod adresem: centrum.damslowo@gmail.com;
    4. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony przez Usługodawcę w witrynie internetowej www.damslowo.pl, w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
  4. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do formularzy, logotypów oraz wszelkich treści publikowanych i udostępnianych w ramach Serwisu należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  5. Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego Użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia w/w zagrożeń, Użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall. 
  6. DEFINICJE

Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie mają następujące znaczenie:

Regulamin – niniejszy dokument;

Serwis Internetowy/Serwis – serwis internetowy dostępny w domenie www.damslowo.pl, którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca, w ramach którego Użytkownicy mogą korzystać z Usług oferowanych przez Usługodawcę;

Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która uzyskała zgodę swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego na korzystanie z Serwisu oraz udziału w Wykładzie, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która może korzystać z Usług dostępnych w Serwisie;

Blog – podstrona Serwisu, na której Usługodawca publikuje artykuły tematyczne związane z charakterem Serwisu i prowadzoną działalnością gospodarczą. W ramach  tej podstrony Użytkownicy mogą dodawać komentarze do artykułów prezentowanych przez Usługodawcę;

Szkolenie – pojedynczyWykład, tematycznie związany z działalnością Usługodawcy, przeprowadzany on-line za pośrednictwem przeznaczonej do tego platformy internetowej, do której Użytkownik otrzymuje link za pośrednictwem wiadomości elektronicznej. Przedmiotem Szkolenia mogą być w szczególności zagadnienia związane z logopedią, pedagogiką lub tematyką parentingową. Szkolenie dedykowane jest osobom pracującym w dziedzinach, które są jego przedmiotem, rodzicom lub innym osobom zainteresowanym tematyką rozwoju dzieci. W zakres Szkolenia wchodzi Usługa dostępu; Uczestnicy otrzymują również Materiały szkoleniowe oraz Certyfikat;

Usługa Szkolenia – odpłatna usługa oferowana przez Usługodawcę, prezentowana na stronach Serwisu Internetowego, polegająca w szczególności na przeprowadzeniu Wykładu;

Wykład – zajęcia prowadzone on-line na żywo przez Usługodawcę, za pośrednictwem specjalnej platformy internetowej, w ramach Usługi Szkolenia lub Usługi Akademii terapeuty, odbywające się w dniach i godzinach określonych na stronie Serwisu, w opisie wskazanych Usług. W opisie Usług wskazany jest również zakres przedmiotowy Wykładu;

Usługa dostępu – odpłatna usługa oferowana przez Usługodawcę, prezentowana na stronach Serwisu Internetowego, polegająca na wysłaniu za pośrednictwem wiadomości elektronicznej dostępu do Nagrania Wykładu lub Nagrań, wchodzących w zakres Pakietu. Dostęp udzielany jest przez okres czasu wskazany w opisie Usługi. Usługa dostępu do Nagrania Wykładu, każdorazowo wchodzi w zakres Usługi Szkolenia oraz Usługi Akademii terapeuty; Usługa może być również przedmiotem odrębnego Zamówienia na samą Usługę dostępu;

Materiały szkoleniowe – materiały w postaci plików pdf. związane tematycznie z Wykładem lub Nagraniem Wykładu, wysyłane Użytkownikowi lub Uczestnikowi za pośrednictwem wiadomości elektronicznej;

Certyfikat – dokument w formie pdf. wysyłany do Użytkownika lub Uczestnika za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, potwierdzający udział w Szkoleniu. Wysłanie Certyfikatu mieści się w zakresie Usług płatnych;

Nagranie Wykładu –nagranie video, prezentujące zarejestrowany Wykład on-line, do którego link wysyłany jest w ramach Usługi dostępu. Uczestnik szkolenia lub Użytkownik, który złożył Zamówienie na Usługę Szkolenia bądź Usługę Akademii terapeuty, w zakres których wchodzi Usługa dostępu lub odrębnie na samą Usługę dostępu, w czasie określonym w opisie Usługi, otrzymuje dostęp do Nagrania Wykładu za pośrednictwem wiadomości elektronicznej;

Uczestnik Szkolenia lub Akademii terapeuty (Uczestnik) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, posiadająca aktualną zgodę opiekuna lub przedstawiciela ustawowego na udział w Szkoleniu i korzystaniu z Serwisu;

Pakiet – zestaw 2 lub więcej spójnych tematycznie Nagrań Wykładu, do których Użytkownik może wykupić dostęp w ramach Zamówienia na Usługę dostępu;

Usługa Akademii terapeuty – odpłatna usługa oferowana przez Usługodawcę, prezentowana na stronach Serwisu Internetowego. W zakres Usługi wchodzi Usługa dostępu do związanych ze sobą tematycznie Nagrań szkoleniowych, dotyczących konkretnych zaburzeń chorobowych, opisanych w opisie Usługi, otrzymanie Certyfikatów, Materiałów szkoleniowych oraz innych materiałów edukacyjnych w postaci specjalistycznych kart pracy, plakatów, czy ulotek. W zakres Usługi może wchodzić również cykl Wykładów. Szczegółowy zakres Usługi będzie każdorazowo podany w jej opisie;

Umowa o świadczenie Usług płatnych – umowa o świadczenie Usługi Szkolenia, Usługi dostępu lub Usługi Akademii terapeuty, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem w ramach Serwisu, na zasadach określonych w pkt V niniejszego Regulaminu;

Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi płatnej, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Konsument – Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;

Przedsiębiorca – Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;

Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

  1. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
  1. Usługodawca w ramach Serwisu umożliwia Użytkownikom korzystanie ze świadczonych przez siebie Usług, a w szczególności możliwości składania Zamówień, dostępu do treści prezentowanych na stronie Serwisu, w tym treści prezentowanych w ramach Bloga, dodawania komentarzy do artykułów prezentowanych na Blogu, jak również korzystania z innych Usług dostępnych w Serwisie.
  2. Korzystanie z Serwisu może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  3. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Serwisu:
    • urządzenie z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • najnowsza wersja przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script,
    • program do odczytu i zapisywania plików formatu PDF,
    • program umożliwiający rozpakowanie dokumentów – typu .rar i zip.
  4. Zabronione jest korzystanie przez Użytkownika z Serwisu lub Usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy, a w szczególności dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
  5. USŁUGI
  1. Świadczenie Usług odbywa się na zasadach określonych w niniejszym dokumencie.
  2. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z następujących bezpłatnych Usług:
  1. przeglądania informacji zamieszczonych w Serwisie, w tym artykułów prezentowanych w ramach Bloga,
  2. udostępniania interaktywnego formularza umożliwiającego Użytkownikom kontakt z Usługodawcą,
  3. świadczenia Usługi Newsletter,
  4. pobrania materiałów, dalej jako ,,Materiały’’,
  5. bezpłatnego dodawania i prezentowania komentarzy dotyczących treści prezentowanych w ramach Bloga,

oraz następujących Usług płatnych:

a. Usługi Szkolenia,

b. Usługi dostępu,

c. Usługi Akademii terapeuty.

  1. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie bezpłatnych Usług wskazano w niniejszym Regulaminie w ppkt poniżej.
  2. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Użytkownika strony internetowej Serwisu.
  3. Użytkownik ma możliwość wysłania za pomocą formularza dostępnego w Serwisie wiadomości do Usługodawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza kontaktowego jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Użytkownika za pośrednictwem formularza.
  4. Użytkownik ma możliwość otrzymywania od Usługodawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej. Użytkownik w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Newsletter jest przesyłany przez Usługodawcę wyłącznie do Użytkownika, który dokonał subskrypcji.
  5. Usługa pobrania Materiałów, polega na pobraniu na urządzenie Użytkownika plików w wersji pdf., w postaci m.in. specjalistycznych kart pracy, ulotek oraz innych treści związanych z tematyką Serwisu. Umowa jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą pobrania materiałów.
  6. Każdy Użytkownik Serwisu ma możliwość dodania i prezentowania w Serwisie indywidualnych i subiektywnych komentarzy dotyczących treści prezentowanych przez Usługodawcę w ramach Bloga, korzystając w tym celu z funkcjonalności dostępnych w Serwisie. 
  7. Użytkownik, dodając wypowiedzi w Serwisie oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. 
  8. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Usługodawcę na stronach Serwisu oraz w należących do Usługodawcy social mediach, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
  9. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG PŁATNYCH
  1. Usługodawca na stronach Serwisu prezentuje Użytkownikom informacje dotyczące Usług płatnych, w szczególności w postaci ich opisu oraz cenników. Usługodawca umożliwia złożenie Zamówienia na Usługi, o których mowa w pkt VI poniżej, dostępne w Serwisie, zgodnie z informacjami prezentowanymi na jego stronach.
  2. W celu skorzystania z Usług płatnych, Użytkownik dokonuje Zamówienia wybranej przez siebie Usługi.
  3. Zamówienia na Usługę szkolenia lub Usługę Akademii terapeuty, w zakres której wchodzi cykl Wykładów, można składać najpóźniej na … godzin/minut przed planowaną datą i godziną rozpoczęcia Wykładu lub pierwszego Wykładu w przypadku Usługi Akademii terapeuty.
  4. Szczegółowe warunki dotyczące zakresu oraz przebiegu Usług płatnych, wskazane są w opisie każdej z Usług, gdzie wskazany jest program Szkolenia oraz jego zakres tematyczny, natomiast w przypadku Usługi szkolenia oraz Usługi Akademii terapeuty, w zakres której wchodzi cykl Wykładów – również termin i godzina, w którym odbędzie się Wykład lub Wykłady.
  5. Informacje o możliwości Zamówienia Usług płatnych stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  7. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Serwisu Internetowego, zamówienie zostaje złożone Usługodawcy przez Użytkownika w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy będącej przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Użytkownika, jeżeli na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Użytkownika i z chwilą jej otrzymania przez Użytkownika zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi płatnej, która została wybrana przez Użytkownika.
  8. Umowy o świadczenie Usług płatnych zawierane są w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  9. USŁUGI PŁATNE
  1. W ramach Serwisu Użytkownik może złożyć Zamówienie na następujące Usługi płatne: Usługę Szkolenia, Usługę dostępu oraz Akademię terapeuty. Warunki świadczenia każdej z Usług, o których mowa w zdaniu poprzednim opisane są w ppkt poniżej.
  2. Usługa Szkolenia polega w szczególności na uczestnictwie w Wykładach przeprowadzanych on-line, zgodnie z harmonogramem wskazanym w opisie Usługi Szkolenia na stronie Serwisu.
  3. Po złożeniu Zamówienia na Usługę Szkolenia, Uczestnik otrzymuje dane dostępowe do platformy internetowej, za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, na adres e-mail wskazany w formularzu Zamówienia, za pośrednictwem której przeprowadzane będzie Szkolenie,.
  4. Umowa o świadczenie Usługi płatnej w postaci Usługi Szkolenia, w zakresie uczestnictwa w Wykładach przeprowadzanych on-line, zawierana jest na czas oznaczony, zgodnie z informacją dostępną w opisie danego Wykładu i ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia Wykładu. Natomiast w zakresie korzystania ze Szkolenia polegającego na dostępie do Nagrań Wykładu Usługa trwa przez czas określony w opisie Usługi.
  5. W ramach Usługi Szkolenia, w ciągu 5 dni od dnia, w którym odbyło się Szkolenie, Uczestnik za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, otrzymuje Materiały szkoleniowe, Certyfikat oraz dostęp do Nagrania Wykładu. Dostęp udzielany jest na okres czasu wskazany w opisie Usługi. W trakcie Wykładu on-line, Uczestnicy mogą zadawać pytania dotyczące tematyki Wykładu, poprzez czat dostępny na platformie, za pośrednictwem której przeprowadzany jest Wykład.
  6. Usługa dostępu polega na wysłaniu przez Usługodawcę linku do Nagrania Wykładu lub w przypadku wyboru Pakietu, linków z Nagraniami Wykładów, wysyłanych na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w formularzu Zamówienia. Linki aktywne są przez czas określony w opisie Usługi dostępu. Usługa dostępu świadczona jest odrębnie w ramach Zamówienia złożonego na samą Usługę dostępu oraz każdorazowo w ramach Usługi Szkolenia lub Usługi Akademii terapeuty. W ramach Usługi dostępu będącej przedmiotem odrębnego Zamówienia, do Użytkownika wysłany jest również Certyfikat oraz Materiały szkoleniowe.
  7. Usługa Akademii terapeuty polega na wysłaniu przez Usługodawcę linku z dostępem do zestawu Nagrań Wykładów związanych ze sobą tematycznie oraz wysłaniu Certyfikatów, Materiałów szkoleniowych i innych materiałów edukacyjnych w postaci specjalistycznych kart pracy, plakatów, czy ulotek.
  8. W zakresie Usługi Akademii terapeuty może znajdować się również cykl Wykładów, do których Użytkownicy otrzymują dostęp na zasadach opisanych w ppkt 3 powyżej. W przypadku przeprowadzania cyklu Wykładów, konieczne jest zebranie minimalnej liczby Uczestników, którzy złożyli Zamówienie na Usługę Akademii terapeuty. Informacja o minimalnej liczbie Uczestników będzie każdorazowo podana w opisie Usługi.
  9. W przypadku, gdy na Wykłady, o których mowa w ppkt powyżej nie zostanie osiągnięta minimalna liczba Uczestników, Usługodawca skontaktuje się z Uczestnikami, którzy wykupili Usługę, za pośrednictwem wiadomości elektronicznej na podany przez Uczestnika w trakcie składania Zamówienia adres e-mail, bądź telefonicznie, najpóźniej na ………. dni kalendarzowe przed planowanym terminem rozpoczęcia pierwszego Wykładu.
  10. W przypadku o którym mowa, w ppkt 9 powyżej, Usługodawca dokonuje zwrotu ceny za Usługę Akademii terapeuty. Usługodawca dokonuje zwrotu na podany przez Uczestnika numer rachunku bankowego, w terminie 14 dni, od podania przez Uczestnika informacji o numerze konta bankowego na który ma nastąpić zwrot. Usługodawca wystąpi do Uczestników z zapytaniem o numer rachunku bankowego w ciągu … dni od przekazania Uczestnikom informacji, iż Wykład się nie odbędzie z powodu nieosiągnięcia minimalnej liczby Uczestników. 
  11. Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i akcji promocyjnych, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Serwisu. Promocje w Serwisie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

VII. PŁATNOŚCI

  1. Usługodawca prezentuje na stronach Serwisu informacje o cenach Usług płatnych. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz inne opłaty.
  2. Użytkownik może dokonać płatności za pośrednictwem płatności elektronicznej (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Użytkownikowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Użytkownika).
  3. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu informuje Użytkownika o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Użytkownika w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW

  1. Konsument, w terminie 14 dni od zawarcia Umowy zawartej na odległość (w tym Umowy świadczenia Usług), może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy. Użytkownik może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z oświadczenia, którego wzór znajduje się na stronie Serwisu.
  2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia zawarcia danej Umowy o świadczenie Usługi płatnej.
  3. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in w przypadku Umowy o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  1. Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. 
  2. Użytkownik Serwisu jest zobowiązany do:
  1. korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, a także postanowieniami Regulaminu, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich,
  2. wprowadzania w Serwisie danych zgodnych ze stanem faktycznym,
  3. niezwłocznego informowania Usługodawcy o zmianach danych mających wpływ na realizację Usług,
  4. niestosowania urządzeń, oprogramowania oraz metod mogących zakłócić działanie Serwisu,
  5. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  6. Użytkownik może korzystać z Wykładów, Nagrań Wykładów, Materiałów, Materiałów szkoleniowych oraz innych treści prezentowanych w Serwisie bądź otrzymanych w ramach Usług płatnych oraz innych Usług jedynie w ramach własnego użytku osobistego zgodnie z Regulaminem przez czas trwania Umowy o świadczenie Usług. W szczególności zakazane jest publiczne rozpowszechnianie tych treści w całości lub w części bądź ich opracowań, korzystanie z nich w celach komercyjnych, tłumaczenie, przystosowywanie lub dokonywanie jakichkolwiek innych zmian.
  7. Użytkownik nie może prowadzić działań zmierzających do obciążania skrzynek odbiorczych innych Użytkowników czy Usługodawcy, a w szczególności nie jest dopuszczalne wysyłanie wiadomości reklamowych.
  8. Zakazane jest prezentowanie i przesyłanie przez Użytkowników za pośrednictwem formularza kontaktowego, formularza Zamówienia, lub w jakimkolwiek innym miejscu w Serwisie, informacji, które zawierają treści zabronione przez prawo, naruszające zasady dobrych obyczajów, bądź stanowiących czyny nieuczciwej konkurencji. Treści prezentowane i/lub przesyłane przez Użytkowników nie mogą w szczególności:
    • naruszać godności ludzkiej,
    • zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć lub narodowość;
    • zawierać treści pornograficznych;
    • ranić przekonań religijnych lub politycznych;
    • zachęcać do naruszania lub łamania prawa;
    • zawierać treści naruszających prawo, w tym w szczególności prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej, czy też zachęcających do łamania praw autorskich, w tym również poprzez udostępnianie treści mogących służyć naruszeniu praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej.
  9. Użytkownik będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą;
    • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    • złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

IX. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu Internetowego i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: DAM SŁOWO Centrum Słuchu i Mowy Monika Knychalska-Zbierańska, ul. Starowiejska 26 lok. 15, 97 – 500 Radomsko, na adres poczty elektronicznej: centrum.damslowo@gmail.com, telefon: +48 667 972 807.
  2. W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Użytkownika.
  4. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
  5. Usługodawca w ramach zawarcia Umowy o świadczenie Usługi płatnej, udziela Użytkownikowi nieodpłatnej i niewyłącznej licencji do korzystania z Wykładów lub Nagrań Wykładów (dalej zwanych: „Przedmiotem Licencji”) na polach eksploatacji przez okres trwania Wykładu on-line lub trwania Usługi dostępu, natomiast w przypadku Materiałów szkoleniowych – bez ograniczenia czasowego i terytorialnego (dalej zwanej: „Licencją”). Usługodawca udziela Użytkownikowi Licencji do korzystania z Przedmiotu Licencji na następujących polach eksploatacji:
  1. wprowadzania do pamięci komputera Użytkownika;
  2. wykorzystywanie w dowolnej formie tylko i wyłącznie na potrzeby własne Użytkownika.
  1. Usługodawca oświadcza, że posiada prawo do wszystkich Przedmiotów Licencji, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej.
  2. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie Licencji udzielonych zgodnie z niniejszym punktem Regulaminu.

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podane przez Użytkowników dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Serwisu Internetowego.

 XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest dostępny w języku polskim.
  2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy, reklamacji oraz procedury wprowadzania zmian w regulaminie, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione.
  4. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  5. Wszelkie spory powstałe na gruncie niniejszego Regulaminu, w przypadku, gdy drugą stroną nie jest Konsument będą rozwiązywane przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  6. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Użytkownik będący Konsumentem zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Serwisu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
  7. Zmiany Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców, nie będących osobami fizycznymi zawierającymi Umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronach internetowych Serwisu.